شهرکرد-تغییرات سیاسی در بدنه اجرایی استان چهار محال و بختیاری باعث سر در گمی مدیران سیاسی و اجرایی این استان شده است.

تغییرات سیاسی مدیران در چهار محال و بختیاری کلیدخورد

به گزارش قدس آنلاین، اردیبهشت ماه سال ۹۶ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات شوراهای شهر و همچنین انتخابات میاندوره ای  مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

با وجود اینکه زمان اندکی تا تعیین تکلیف برای ماندن و یا رفتن دولت باقی مانده است و مدیران ارشد دولتی در استان ها باید بستر مناسب و زیرساخت های یک انتخاب با شکوه و حداکثری را فراهم کنند، اما در استان چهارمحال و بختیاری شاهد یکسری تغییر و تحولات سیاسی در رأس مدیران ارشد از معاونت سیاسی، امنیتی ، اجتماعی تا فرمانداران و مدیران اجرائی شرکت های خدماتی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی سابق به طور غیر رسمی برکنار و حدود یک ماه پیش جایگزین وی با رایزنی های مختلف و متعدد احزاب و جریانات سیاسی در یک فضای پیچیده و بسیار مبهم انتخاب شد .

 در همین راستا همچنین شاهد برکناری مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری استان هستیم که از دو هفته پیش عزل شده و هم اکنون در مرخصی اجباری به سر می برد و فعلا وحید رئیسی دهکردی از کارشناسان روابط عمومی عهده دار سرپرستی روابط عمومی استانداری استان شده است.

شنیده ها و روایات بسیار محتمل و قوی از برکناری حمید ملکپور دهکردی فرمانداری شهرستان شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری حکایت دارد که بناست جای خود را به شخص دیگری واگذار نماید.

شنیده می شود ۲ فرماندار دیگر شهرستانهای استان چهار محال و بختیاری در آستانه عزل و برکناری هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.