بیرجند-فرمانداردرمیان با اشاره به افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی در دهه فجر گفت: با بهره برداری از ۱۴ پروژه شهری و ۳۳ پروژه روستایی،۶ هزار و ۹۴۷ خانوار از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

۴۷ پروژه عمرانی  دهه فجر  در شهرستان درمیان افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، محمد بشیری‌زاده ظهر امروز در دیدار مسئولان درمیان با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: ۳۳ پروژه روستایی شهرستان درمیان در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود که ۵۰ روستای این شهرستان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی وجود امنیت مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که ما باید به خوبی قدر این نعمت را به ویژه در این شهرستان مرزی بدانیم.

وی ادامه داد: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری است و منافقین در حال فعالیت هستند تا این امنیت را از ایران بگیرند.

فرماندار درمیان تصریح کرد: مسئولیت در این نظام وظیفه سنگینی است و همه نهادها در حوزه‌هایی که فعالیت می‌کنند باید صادقانه به مردم خدمت کنند و برطرف کردن مشکلات آنها باید در راس امور قرار داشته باشد.

بشیری‌زاده افزود: نگاه سیاسی هر فردی سرجای خود محفوظ است اما مسئله اصلی ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است که در مسئولان شهرستان درمیان وجود دارد چون حوزه ولایت، حوزه انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به افتتاح ۴۷ پروژه در دهه فجر امسال تصریح کرد: با افتتاح این ۱۴ پروژه شهری و ۳۳ پروژه روستایی، ۶ هزار و ۹۴۷ خانوار در ۴ شهر و ۵۰ روستای این شهرستا از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.