شهرکرد-اعضای کمیته ی کودک و نوجوان ستاد دهه ی فجر استان با گل‌افشانی قبور شهدا به مقام شامخ این بزرگواران ادای احترام کردند.

 کودکان و نوجوانان به ساحت مقدس شهدای انقلاب اسلامی شهرکرد ادای احترام کردند

به گزارش  قدس آنلاین،در بعد از ظهر پنچشنبه و همزمان با سومین روز از ایام دهه فجر ادای احترام از سوی کودکان و نوجوانان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور کودکان و نوجوانان این استان اجرا شد.

در این برنامه اجرای یک عنوان سرود انقلابی توسط کودکان عضو کانون و خواندن پیمان نامه توسط سپهر زلفی پور عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ و عضو مهد کودک زیرمجموعه کمیته کودک و نوجوان و امضای پیمان نامه با شهدا توسط مسوولان استانی از برنامه‌های اجراشده بود.  

قصه‌گویی اعضای کانون در مورد شهدای انقلاب اسلامی و همچنین گل‌افشانی قبور مطهر شهدا با گل‌های کاغذی دست‌ساز ۱۰۰ نفر از کودکان به نشان تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی بود.

اجرای مسابقه نقاشی  پرواز بر بوم آسمان با حضور ۲۰ نفر از نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز از جمله برنامه های دیگر مهمانی لاله ها بود که نوجوانان در این برنامه با قرار دادن پایه نقاشی در کنار قبور شهدا به ترسیم نقاشی‌ با موضوع انقلاب پرداختند.

این برنامه با حضورجمعی از مسؤولان زیر مجموعه کمیته کودک و نوجوان استان و همچنین مسؤولان استانی برگزار شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.