بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم بیرجند اظهار کرد: مغرب زمین بیش از ۴۰۰ سال برای کنار زدن خدا و معنویت در تلاش است و نتیجه این تلاش جنگ‌های جهانی اول و دوم و ۷۰ سال ظلم بر مردم فلسطین و کشورگشایی‌ است.

مغرب زمین در تلاش برای نابودی معنویت است/استکبار ستیزی شاخص عمل انقلابی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: امروز مدنیت و تمدنی با رهبری مجتهدی عادل در عالم طنین انداز شده است و سخنش آن است که دنیا را به سیاستی همراه با معنویت دعوت می‌کند.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه ملت ما تاریخ ساز و تمدن ساز و فرهنگ ساز هستند، بیان داشت: ملت و مردم اسلامی ظلم و ستم‌های مستکبران را از یاد نمی برند و لذا به اصل ماهیت استکباری آمریکا توجه دارند.

تولیت آستان قدس رضوی ظلم ستیزی را یک ارزش دانست و بیان کرد: ارزش‌ها قابل تغییر نیست و ظلم ستیزی نباید به عنوان یک ارزش فراموش شود.

وی با تاکید بر اینکه ظلم ستیزی باید علنی باشد، ادامه داد: آمریکای خوب و بد برای اذهان ساختن یک توطئه است چرا که اصل و ماهیت آمریکا استکباری است.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه تغییر رئیس جمهوری‌ها برای ما در اصل و ماهیتی که آمریکا دارد تغییری ایجاد نمی‌کند، گفت: امریکا مظهر استکبار و شیطان بزرگ است.

وی بیان داشت: آمریکا میثاق شکن است و امروز برای همه مسلمانان میثاق شکنی آنها معلوم شده است.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در معادلات خود هیچ حسابی برای قول‌های آمریکا و مغرب زمین باز نکرده و نخواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم بیان کرد:  مردم به عنوان وفا داری به نظام انبیای الهی همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشته و دارند.

 وی با بیان اینکه این حضور مردمی بر شکوه انقلاب می‌افزاید، تصریح کرد: مردم ما با حضور در این صحنه‌ها خروش خود علیه استکبار جهانی را اعلام می‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شاخص‌های اندیشه انقلابی و عمل انقلابی بیان کرد: این شاخص‌ها و راهکارها به عنوان راهکار برون رفت از موانع پیش روی ملت ایران است.

وی اندیشه انقلابی و نسل انقلابی را اولین شاخصه برای انقلاب دانست و بیان کرد: خداباوری و خدا را با همه وجود باور داشتن و قبل و بعد از هر امری باید مد نظر باشد.

 آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه قدرت‌های پوشالی هیچ کاری نمی‌توانند از پیش ببرند گفت: قدرت همه چیز در عالم خدا است و آنچه از قدرت‌های استکباری وجود دارد از خانه عنکبوت سست‌تر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همانند برخی کودتاها و جنبش‌ها نیست، عنوان کرد: انقلاب ما ریشه در فطرت دارد و در راستای انقلاب انبیایی است.

رئیسی عنوان کرد: آنچه ریشه در فطرت‌ها دارد پیام خدا خواهی و حق طلبی است و بسیاری از مردم عالم را گرد خود جمع می‌کند.

وی  از استکبار ستیزی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی به عنوان شاخص عمل انقلابی یاد کرد و ادامه داد:  باید استکبار را شناخت و تاکتیک‌های آن‌ها را بدانیم.

وی با بیان اینکه همه انبیای الهی که قران معرفی می‌کند تمامی آنها درسیره و سلوک ظلم ستیز بوده‌اند، گفت: هیچ کدام از انبیا ما با ظلم سر سازش نداشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.