به گزارش خبرگزاری رویترز، یک زن ۷۳ ساله آمریکایی ساکن فلوریدا، به این دلیل که شوهرش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دونالد ترامپ رای داده بود، پس از ۲۲ سال زندگی مشترک از او طلاق گرفت.

طلاق زوج ۷۳ ساله به دلیل رای دادن به ترامپ

به گزارش "قدس آنلاین"، این زن بازنشسته که جیل مک‌کرومیک نام دارد، شوهر را یک "عهدشکن" توصیف کرده است. به گفته خانم مک‌کرومیک این کار شوهرش او را شگفت‌زده کرده است. او به خبرنگاران گفت: احساس کردم که خودم را گول زده‌ام. این کار او چشم مرا به چیزهایی باز کرد که قبلا با آنها مواجه نشده بودم. من حالا متوجه شدم که برای پذیرفتن چیزهایی که اگر جوانتر بودم نمی‌پذیرفتم، چقدر به بیراهه رفته‌ام.

خانم مک‌کورمیک که در یک ضیافت ناهار دوستانه، از زبان شوهرش شنیده که او به ترامپ رای داده، گفته است که احساس می‌کند شوهرش به او خیانت کرده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، باعث دودستگی در میان مردم این کشور شده و بسیاری از مسائل زندگی آمریکایی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

هیلاری کلینتون، نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی پذیرش شکست خود گفته بود: " ما علیرغم احساس ناامیدی، باید نتیجه انتخابات را بپذیریم. نتیجه انتخابات نشان داد که ملت آمریکا بیش از آنچه گمان می‌کردیم دچار دودستگی شده است. "

منبع: العربیه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.