بردسکن- معاون فرماندار بردسکن گفت: در پی جاری شدن سیل راه ارتباطی ۱۰ روستا و مناطق عشایری بردسکن و همچنین برق، تلفن و آب شرب چندین روستا قطع شد.

سیل راه ارتباطی ۱۰ روستای بردسکن را قطع کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین درپی  بارش باران و  جاری شدن سیل در مسیل ها و راههای ارتباطی ، مزارع و باغات و سریز شدن آب از بندهای خاکی شهرستان بردسکن  جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران شامگاه جمعه به ریاست معاون فرماندار بردسکن و سایر اعضاء در سال اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

ابراهیم قاسم پور در این چلسه بیان کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده مسئولان دستگاههای  اجرایی شهرستان بلافاصله اقدامات لازم انجام و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز  روستاییان تامین شد. 

وی همچنین گفت: وقوع شدید سیل باعث پر شدن بندهای خاکی از جمله سد دهان قلعه ، تنگل ارغوان و نوبهار شد و باعث سر ریز شدن از آنها شد که دراین رابطه نیز تدابیر لازم اتخاذ شده است که به اراضی و باغات پایین دست  خسارتی وارد نشود.

 معاون فرماندار بردسکن افزود: سیل باعث شد منازل  مسکونی ۹ خانوار ساکن در روستای سلطان آباد از توابع بخش شهرآباد دچار آبگرفتگی شود که با حضور به موقوع تیم های جمعیت هلال احمر به  حسینیه روستا اسکان داده شدند و امکانات مورد نیاز آنها نیز تامین شد.

قاسم پور از ترک خوردگی پل روستای کوشه و فرونشست زمین در روستای فیروزآباد  خبرداد و گفت: اگر چه بردسکن در حالت بحرانی قرار گرفته است اما با پای کار بودن اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران  و آمادگی کامل امکانات و تجهیزات تاکنون هیچ مشکل خاصی در حوزه شهرستان  بوجود نیامده است.

وی با اشاره به هشدارهای هواشناسی از روسای ادارات خواست در دسترس و به گوش باشند و بدون هماهنگی با فرمانداری شهرستان را ترک نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.