قائم شهر- مدیر مسول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بوجود آمد تا اخلاق حاکم شود، بر شکل گرفتن اخلاق در جامعه تاکید کرد.

اخلاق در جامعه حاکم شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام مسیح مهاجری شامگاه شنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد حجتیه صبوری قائم شهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش هاست و انقلابی فرهنگی مبتنی بر مکتب می باشد، افزود: همه مسولین باید در فکر احیای ارزش ها و اصول مکتب اسلام در جامعه باشند و هر کسی غیر از این عمل کند، قطعاً خارج از چارچوب انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: هدف انقلاب اسلامی، بوجود آمدن نظام اسلامی، تغییر اصول، آرمان ها و ارزش ها بوده تا اخلاق در جامعه حاکم شود.

مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان اینکه خیلی افراد درس اخلاق می دهند اما پشت پرده کارهای دیگر می کنند، آیت الله هاشمی را مظهر و استاد اخلاق خواند.

حجت الاسلام مهاجری با ذکر اینکه بی اخلاقی جواب نمی دهد، گفت: بین انتقاد و انتقام فرق است و نقد منصفانه، اخلاق می باشد و کرامت و شخصیت افراد باید در جامعه حفظ شود.

وی هدف اصلی داعش را جمهوری اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در این شرایط باید از وجود آدم های بزرگ استفاده کنیم.

مدیرمسول روزنامه جمهوری اسلامی نظام و رهبری را خط قرمز آیت الله هاشمی دانست و افزود: آقای هاشمی دو خط  دیگر هم داشت که دیانت و اخلاق بود.

حجت الاسلام مهاجری با اشاره به اینکه مراسم تشییع آیت الله هاشمی بزرگترین مراسم بعد از ارتحال امام خمینی (ره) بود، گفت: در مجلس ترحیم ایشان در مسجد اعظم قم، جمعیت بسیاری حضور داشتند و تمام شبستان ها پر بود بطوریکه می توان گفت بزرگترین مراسم ترحیم بعد از امام راحل بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.