۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: 515811

فرودگاه جزیره مدیرا، زادگاه کریس رونالدو، به نام این ستاره فوتبال پرتغال نامگذاری شد.

 فرودگاه مدیرا به نام کریس رونالدو شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که با حضور رئیس جمهور و نخست وزیر پرتغال و همچنین صدها هوادار کریس رونالدو برگزار شد، نام فرودگاه مدیرا به طور رسمی به فرودگاه کریس رونالدو تغییر پیدا کرد. 

رونالدو که پیش از این یک مجسمه، یک موزه و یک هتل هم در مدیرا به نام خود داشت، در سخنرانی کوتاهی که در این مراسم انجام داد، گفت:" متشکرم که به افتخار من اینجا هستید. اینکه نام من روی این فرودگاه گذاشته شده، اتفاق بسیار ویژه ای برای من است. همه می دانند که من به کشورم و به ویژه به شهر زادگاهم چقدر افتخار می کنم. از میگل آلبوکرکه، رئیس دولت محلی مدیرا، که این کار را انجام داد، بسیار متشکرم.

دوستان من! من هرگز تقاضای این کار را نداشتم اما ریاکار نیستم. از این اتفاق خیلی خوشحالم و به آن افتخار می کنم. می دانم که بعضی ها با این کار موافق نیتسند و می دانم که بعضی ها که نتوانستند در اینجا حضور پیدا کنند، از این اتفاق خوشحالند. من تلاش خواهم کرد تا با روحیه فداکاری و تلاش، باعث افتخار پرتغال و به ویژه مدیرا شوم."

مارسلو ربلو د سوسا، رئیس جمهور پرتغال هم با ستایش از رونالدو، او را یک الگو توصیف کرد که بیش از هرکسی باعث شناخته شدن مدیرا و پرتغال شده است.

در این مراسم همچنین از سردیسی از رونالدو رونمایی شد که ظاهر عجیب و نه چندان زیبای آن توجه رسانه ها را جلب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.