بیرجند- معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید به کسی رأی دهیم که حافظ ارزش‌ها و مراقب خون شهدا باشد نه اینکه دشمن حرفی از آن سوی مرزها بزند و او در داخل کشورمان دیگر رنگ بر رخسارش نباشد.

باید به شخصی رأی دهیم که حافظ ارزش‌ها و مراقب خون شهدا باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور ظهر شنبه در آیین گرامیداشت ساالروز رجعت پیکر سردار شهید برونسی و روز بسیج کارگری در جمع کارکنان کویرتایر اظهار داشت: عرصه انتخاباتی سرنوشت سازی را در پیش رو داریم هر چند همه انتخابات ما سرنوشت ساز بوده اما با توجه به تغییر تحولات در منطقه این انتخابات از حساسیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری 6 نفر تأیید صلاحیت شدند اما این به این معنا نیست که همه اینها در یک سطح هستند بلکه همه ما باید به فرد اصلح رأی بدهیم افزود: مردم با رأی خود رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را مشخص می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر به کسی رأی دادیم که به فکر خدمت به جامعه و مردم باشد در پرونده ما هم سنت حسنه درجه می‌شود افزود: اما اگر انتخاب ما به فردی بود که در انجام امور خدمت به مردم کوتاهی کرده و خیانت کند در پرونده ما هم گناه ثبت می‌شود و درست است که شورای نگهبان در تأیید صلاحیت افراد کف را مشخص کرده اما همه ما باید با انتخاب آگاه خود فرد اصلح را به عنوان مدیر بر امور انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: باید به کسی رأی دهیم که حافظ ارزش‌ها و مراقب خون شهدا باشد نه اینکه دشمن حرفی از آن سوی مرزها بزند و او در داخل کشورمان دیگر رنگ بر رخسارش نباشد.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: باید بدانیم شهید نمرده است و حیات دارد اما مسئولی که پشت میز نشسته و از وضعیت فقر مردم بی‌خبر است و مطرح می‌کند نیازی نیست اسم کوچه‌ها به نام شهدا نامگذاری شود او مرده است.

اکبرپور افزود: باید به کسی رأی دهیم که انقلابی باشد چون امروز برخی از بزرگواران از انقلابی بودن خسته شدند و باید به کسی رأی دهیم که روحیه جهادی داشته باشد و روحیه جهادی در انقلابی‌گری نهفته است.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری از دیگر شاخصه‌های رئیس جمهور است اظهار داشت: همه این شاخصه‌ها با شعار محقق نمی‌شود بلکه باید به کسی رأی دهیم که استکبارستیز و ساده زیست باشد چون با خوی اشرافی‌گری نمی‌توان به مردم خدمت کرد.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه عدالت اجتماعی با وجود صف‌های طویل و چند ساله برای دریافت وام ازدواج محقق نمی‌شود افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان چه شد برخی مانند عقاب بر روی بیت‌المال چنبره زدند و مردم از این تفکر خسته شدند.

وی کارگران را رزمندگان جبهه اقتصادی و تلاشگران اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: کسی که برای به دست آرودن روزی حلال خود تلاش می‌کند مانند رزمنده‌ای است که در دفاع از کشور ایستادگی می‌کند.

اکبرپور اظهار داشت: امنیت کشورمان امروز در جهان و منطقه مثال‌زدنی است و این انقلاب و امنیت به راحتی به دست نیامده بلکه خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.