دولت ۷۰ هزار میلیارد ریال بدهی دارد

به گزارش قدس آنلاین، نور محمد تربتینژاد پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با اشاره به مشکل بیکاری در کشور و با بیان اینکه از رهگذر تولید است که کشور میتواند به پیشرفت برسد، افزود: نباید در انتخابات از امکانات دستگاه اجرایی بر شخصی یا علیه فردی استفاده شود.

وی با بیان اینکه اگر دولت قدرتمندی در انتخابات انتخاب شود میتوانند به توسعه کشور کمک کند، افزود: بیش از ۸ هزار نفر در استان گلستان برای شورای شهر و روستا نامزد شدند و نباید با دید خلافکار در هیئت نظارت بر انتخابات به این افراد نگاه کنیم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد صلاحیتها در انتخابات شورای شهر و روستا تائید شده است، افزود: این آمار نشان میدهد که شرایط لازم را مردم برای مدیریت دارند و این بیانگر رشد فرهنگی کشور است.

وی اظهار داشت: در یک شرایط بدی از وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یک جامعه قرار داشته باشد مدیران توانمند میتوانند منشاء اثر باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از کوچکترین مشکلات از جمله عدم پرداخت فیشهای آب و برق و گاز و یا پرداخت تسهیلات بانکی به ما مراجعه میکنند و ما بخشی از این مراجعان را به مسئولان معرفی میکنیم و این معرفی به معنی دخالت در کار شما مدیران نیست.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیران در زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان در جذب اعتبارات استانی و ملی پرتلاش باشند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید استان به میانگین شاخصههای کشور برسد و در این راستا باید پرتلاش باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.