اصفهان- معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان با اعلام اینکه امسال حدود ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر در کشور واجد شرکت در انتخابات هستند، از مردم خواست با مشارکت حداکثری در انتخابات رکورد مشارکت ۷۲ و نیم درصدی انتخابات ۹۲ را بشکنند.

مردم با مشارکت حداکثری رکورد مشارکت ۷۲ و نیم درصدی انتخابات ۹۲ را بشکنند

مجتبی یکتامنش در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر رأی اولی هستند و برای اولین بار حضور در صحنه انتخابات را تجربه می کنند.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات ارایه اصل شناسنامه و کارت ملی الزامی است، گفت: کارت های ملی جدید یا قدیم برای احراز هویت رأی دهندگان نیاز است زیرا برخی از شناسنامه ها عکس قدیمی دارندیا مخدوش هستد و برای احراز هویت نمی توان از آنها استفاده کرد.

معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان از آمادگی ادارات ثبت احوال سراسر استان برای صدور شناسنامه و خدماتی که در رای دادن موثر است، خبر داد و تصریح کرد: شناسنامه های المثنی که از قبل در نوبت صادرشدن بوده پس از مراجعه صاحبان آن، یک روزه صادر می شود.

وی یادآور شد: اگر شخصی برای شرکت در انتخابات کارت ملی و یا شماره آن را نداشته باشد ادارات ثبت احوال آمادگی اعلام شماره ملی به افراد را دارند.

یکتامنش تصریح کرد: دفاتر پست استان اصفهان صرفاً برای تحویل شناسنامه های مکشوفه که افراد مفقود کرده اند و کارت ملی هوشمند که قبلا صادر شده و یا پیامک به مراجعان اعلام شده آمادگی دارند، همچنین ۷۱ دفتر پیشخوان خدمات دولتی سطح استان برای تحویل شناسنامه های صادره احتمالی تحویل گرفته شده در دفاتر همزمان فعال هستند ولی در صدور شناسنامه و کارت ملی نقشی ندارند.

وی یادآور شد: کارت های ملی خوشمند برای خدمات الکترونیک دولت اهمیت زیادی دارد و بسایری از خدمات از جمله انتخابات الکترونیک توسط این کارت ها انجام می شود

معاون فناوری اطلاعات و آمارهای جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان اصفهان با اعلام اینکه امسال حدود ۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار نفر در کشور واجد شرکت در انتخابات هستند، از مردم خواست با مشارکت حداکثری در انتخابات رکورد مشارکت ۷۲ و نیم درصدی انتخابات ۹۲ را بشکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.