زنجان-معاون دارالقرآن کریم زنجان گفت: از ۱۳ خردادماه تا ۲۳ به مدت ۱۰ویژه برنامه های قرآنی شب های رمضان به مدت 10 شب در بوستانهای استان زنجان برگزار می شود.

ویژه برنامه های قرآنی شبهای رمضان در بوستانهای زنجان برگزارمی شود
به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، اصغر قره جلو ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، به برنامه های مرکز دارالقرآن کریم زنجان در ماه مبارک رمضان اشاره کردو افزود: در این ماه شبهای خوب رمضان به مدت ۱۰ شب در مرکز دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه جشنواره بزرگ رمضان در زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضام ماه قرآن است و این جشنواره چندین سال است برگزار می شود وامسال هم با قوت بیشتری برگزار خواهد شد. 

معاون دارالقرآن کریم زنجان گفت:   از ۱۳ خردادماه تا ۲۳ به مدت ۱۰ویژه برنامه های قرآنی شب های رمضان به مدت 10 شب  در بوستانهای استان زنجان  برگزار می شود.

قره جلوتصریح کرد: یکی از برنامه‌های دارالقرآن کریم بحث جلسات تفسیر قرآن کریم است و این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و استاد هشترودی و تلخابی نیز در این مجموعه قرآنی حضور دارند.

قره‎جلو از برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی و پیش دبستانی، بسط و توسعه موضوع حفظ تلفنی قرآن کریم  اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در راستای برای عمل به  منویات مقام معظم رهبری درخصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی است.

وی ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط دارالقرآن کریم زنجان اجرا می شود.

معاون دارالقرآن کریم زنجان گفت: درصدد این هستیم که فعالیتهای قرآنی را توسعه بدهیم  و به بحث ارتقای سطح آگاهی مدیران مجموعه‌های قرآنی با حضور اساتید مجرب هم تاکید داریم.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.