مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از اجرای طرح «افطار، اطعام و اکرام» ویژه زائران نیازمند استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی خبر داد.

اجرای طرح «افطار، اطعام و اکرام» ویژه زائران نیازمند استان‌های خراسان

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این خبر اعلام کرد: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با همکاری و همراهی یکی از موسسات خیریه در ایام ماه مبارک رمضان طرح «افطار، اطعام و اکرام» را ویژه نیازمندان و محرومان استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: در این طرح هر شب ۵۰ الی ۶۰  نفر از نیازمندان، محرومان و معلولان شهرستان‌های سه گانه خراسان با همکاری سایر نهادهای حمایتی شناسایی و شرایط سفر آنها به مشهد مقدس و زیارت بارگاه منور رضوی فراهم می‌شود.

خاکسار قهرودی عنوان کرد: این زائران با حضور در حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) و بهره‌مندی از برنامه‌های مختلف این آستان کبریایی همچون سخنرانی‌ها، اقامه نماز جماعت و ... میهمان سفره افطار صحن هدایت حرم مطهر رضوی می‌شوند.

وی افزود : تا پایان ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ زائر محروم و نیازمند استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در قالب این طرح به بارگاه مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) مشرف و میهمان سفره افطار این آستان کبریایی شوند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه این زائران به مدت یک شب میهمان امام رضا(ع) هستند، عنوان کرد : زائران پس از اقامت در زائرسرای خیریه با صرف سحری و اقامه نماز جماعت صبح، مشهد را به سمت شهرستان‌های خود ترک می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.