شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت توسط حوزه عمرانی این شهرداری در راستای ارتقای ایمنی و سهولت عبور و مرور شهروندان تولید و در سطح معابر شهری مرکز استان توزیع شده است.

تولید و توزیع بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت در معابر شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل روابط عمومی شهرداری شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی اظهار داشت: برای تولید و اجرای این میزان آسفالت افزون ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی این شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: در ادامه عملیات نهضت آسفالت تا پایان امسال نیز حدود ۶۰ هزار تن آسفالت دیگر توسط شهرداری شهرکرد تولید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به خط تولید جدید شن و ماسه در محل کارخانه آسفالت گفت: میزان تولید شن و ماسه از ۳۰ تن در ساعت به ۷۰ تن در ساعت افزایش یافته است.

غلامیان دهکردی ادامه داد: برای خرید و نصب فک جدید سنگ شکن کارخانه آسفالت شهرداری اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء کیفیت تولید آسفالت، شن و ماسه و افزایش درآمد از جمله اهداف خط تولید جدید شن و ماسه در این شهر است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه افزایش تولید  بالاتر در کارخانه آسفالت شهرکرد با توجه به استهلاک دستگاه‌ها با تجهیزات موجود میسر نمی‌شود گفت: اعتبار مورد نیاز تأسیس کارخانه جدید با ظرفیت بالا به اعتبارات ویژه نیاز دارد.

غلامیان دهکردی یادآور شد: ایجاد هر چه باکیفیت زیرساخت های شهری و ایجاد جلوه ی زیبا و اصولی از سطح شهر یکی از اهدافی است که شهرداری شهرکرد سعی در انجام آن طی چند سال گذشته را داشته است تا مرکز استان، آنچنان که در خور و شان این شهر است، معرفی و نشان داده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.