تبلیغات گسترده ای که علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد امری طبیعی است؛ چرا که جمهوری اسلامی کنار ملت فلسطین ایستاده و با اشکال مختلف از مبارزه و جهاد آن حمایت می کند."

ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده و تبلیغاتی که علیه ایران صورت می گیرد امری طبیعی است

اختصاصی قدس آنلاین- "نافذ عزام" عضو جنبش جهاد اسلامی اظهار داشت: تبلیغات گسترده ای که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد امری طبیعی است؛ چرا که جمهوری اسلامی کنار ملت فلسطین ایستاده و با اشکال مختلف از مبارزه و جهاد آن حمایت می کند.
"نافذ عزام" عضو دفتر سیاسی جنبش "جهاد اسلامی" در گفتگوی اختصاصی با "قدس آنلاین" تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، در مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی کنار ملت فلسطین ایستاده و انواع و اقسام حمایت ها از آن به عمل آورده است.
"نافذ عزام" افزود: تبلیغات گسترده ای که علیه جمهوری اسلامی صورت می گیرد امری طبیعی است؛ چرا که جمهوری اسلامی کنار ملت فلسطین ایستاده و با اشکال مختلف از مبارزه و جهاد آن حمایت می کند. "
این عضو دفتر سیاسی جنبش "جهاد اسلامی" درخصوص آشتی ملی در فلسطین نیز گفت: "گروه های فلسطینی بر مواضع سیاسی خود اصرار دارند؛ مکانیزم اعمال قدرت در داخل فلسطین موجب ادامه اختلافات و تفرقه میان فلسطینیان است و اصرار بر آن مانع از حصول آشتی ملی مورد انتظار مردم فلسطین می شود. "
"عزام" تأکید کرد: "محمود عباس" از اقداماتی که علیه جنبش حماس انجام می دهد، به دنبال اعمال فشار بر آن است که متاسفانه این فشار بر ملت فلسطین به ویژه مردم غزه تحمیل می شود و بزرگترین طرفی که از این فشارها آسیب می بیند ملت فلسطین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.