زاهدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:بهورزی یک وظیفه ی الهی و انسانی است که ما را به تعالی و تکامل می رساند و در مسیری قرار خواهد داد تا به پروردگار نزدیک تر شویم.

بهورزی یک وظیفه ی الهی و انسانی است که ما را به تعالی و تکامل می رساند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،در این پیام آمده است :

در دستورات دین مبین اسلام آمده است کسانی که عمل صالح خود را آشکار نمی سازند ، خداوند آن عمل را با درخشش بیشتری به همگان نشان خواهد داد و آری، شما مصداق بارز سربازان گمنام خط مقدم نظام سلامت هستید.

ارتباط گسترده با اقشار مختلف مردم، ارتقاء شاخص های بهداشتی با رعایت کیفیت کار و ارائه خدمات شایسته ی سلامت به مردم عزیز ایران و استان پهناور سیستان و بلوچستان یکی از وظایف خطیر بهورزان سخت کوش است.

طرح تحول نظام سلامت در استانی که بیشترین پراکندگی جمعیت را دارد، فرصتی برای خودنمایی ایثار و فداکاری بهترین بندگان خوب خدا بود که شما به بهترین نحو ممکن جلوه گری کردید.

دستانتان را که خسته از کار و تلاش روزانه با دستان افراد سالخورده پیوند می دهید و گرم می فشارید تا روحیه سالم زیستن را در وجودشان جاری کنید، بوسه می زنم و این روز را حضور گرانقدرتان تبریک عرض می کنم.

امیدواریم خداوند متعال همواره یار و یاورتان باشد. دکتر محمودرضا میری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.