چرام- خطیب جمعه چرام گفت: مردم ایران نشان دادند مرد میدان های سخت هستند،در جنگ هشت ساله و در ترورها و نا امنی های منافقین در اول انقلاب نشان دادند،این مردم از تهدید ترسی ندارند.

مردم ایران نشان دادند مرد میدان های سخت هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه های اول نماز جمعه این هفته تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا از ایده هایی حمایت کرد که قانون جنگل و قرون وسطی را در ذهن انسان تداعی می کند و با این سخنان،مردم آمریکا را سرافکنده کرد،چهره واقعی آمریکا همین است که نشان داده شد و فرقی میان ترامپ و اوباما نیست.
وی،ابراز کرد: آمریکا که یکی از بزرگترین زرادخانه های اتمی دنیا را دارد،تنها کشوری است که در کشتار مردم از آن در هیروشیما و ناکازاکی استفاده کرده است،آمریکا همان آمریکایی است که صدها هزار نفر انسان بی گناه را با بمب اتم از بین برد.

وی متذکر شد: خواهید دید اگر آمریکا دست به اقدام جنون آمیزی بزند تمام پایگاه های نظامی آنها در منطقه و دنیا مورد هجوم و حمله موشک های ایران قرار خواهد گرفت و آمریکا بداند: ایران،سوریه و عراق نیست،چنان که دست از زیاده خواهی ها برندارند و شروع کننده جنگی باشند،تمام کننده جنگ آنها نخواهند بود و منطقه خاورمیانه باتلاقی برای سربازان آمریکا خواهد شد.

خطیب جمعه چرام با تاکید بر این مطلب که دولت محترم بداند همه مردم با همه تفکرات گوناگونی که دارند و همه جناح های سیاسی با همه ایده ها و اندیشه های مختلف در مبارزه با آمریکا وحرکت های انقلابی پشتیبان دولت هستند،گفت: مردم ایران نشان دادند مرد میدان های سخت هستند،در جنگ هشت ساله و در ترورها و ناامنی های منافقین در اول انقلاب نشان دادند،این مردم از تهدید ترسی ندارند.

حجت الاسلام افشار با اشاره به این مطلب که ترامپ از ایران عصبانی است چون تا قبل از انقلاب،ایران بزرگترین و غنی ترین مستعمره آمریکا بود،گفت: مستشاران آمریکایی بابت حضورشان در ایران،حق توحش می گرفتند اما الان مردم ایران این اجازه را از شما و آمریکاییها سلب کردند و این ناراحتی قابل درک است.

امام جمعه چرام،تصریح کرد: آمریکا بداند در سوریه و عراق بخشی کوچک از نیروی نظامی ایران یعنی سپاه قدس مقتدر توانست شما را از این دو کشور بیرون کند،اگر مردم انقلابی ایران و دولت و قوای نظامی ایران اراده کند،آمریکا را از خاورمیانه بیرون خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.