یاسوج- امام جمعه یاسوج گفت: ترامپ دیوانه بود دیوانه تر هم شد چرا که کلماتی نامعقول را از زبان کثیف خود به ملت متحد ایران زد. ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهوی جنایتکار است.

ترامپ عروسکِ خیمه شب بازی نتانیاهوی جنایتکار است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الإسلام و المسلمین حسینی صدر امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های این هفته، با اشاره به وظیفه ی دینی و اصلی مسلمانان گفت: هر کسی که مسلمان است باید امر به معروف و نهی از منکر بکند و این از تکالیف دینی مسلمانان و شیعیان جهان است.

حجت الإسلام حسینی صدر ضمن توجه به اینکه امروز ۳۱ شهریور روز دفاع مقدس است اعلام کرد: امام خمینی (ره) فرمودند در پیروزی این انقلاب خیلی ها با من مخالفت کردند، اما به لطف خدا و به تا کیه بر اراده ی عظیم مردمی این انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: ملت ما در جنگ هشت ساله در صحنه ی نبرد بودند و ما آن را «دفاع مقدس» نام گذاری کردیم چرا که دفاع ما از اسلام و دین و انقلاب و آزادی و استقلال بود و از این جهت این دفاع برای ما مقدس است. در دفاع مقدس انسان های شریف و جوانانی خونشان را فدای ناموس و شرف و کشورشان کردند که این سیلی محکی بر دهان یاوه گویان بود.

امام جمعه ی شهر یاسوج صحبت های مغرورانه ی ترامپ را در سازمان ملل به شدت محکوم کرد و خاطر نشان کرد: جواب ترامپ دیوانه ی ابله نانجیب را رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و وزارت خارجه دادند. او دیوانه بود دیوانه تر هم شد چرا که کلماتی نامعقول را از زبان کثیف خود به ملت متحد ایران زد. ترامپ عروسک خیمه شب بازی نتانیاهوی جنایتکار است.

ایشان اظهار کرد: به این ماه محرم الحرام قسم که آمریکای خبیث در ضربه زدن به ایران یک لحظه کوتاهی نکرد و در برابر آن هم ملت جمهوری اسلامی ایران سر خم نکرد و ما پیروان حسینی همیشه بر خط بودیم و هستیم و از رهبر معظم انقلاب فرمان می بریم.  

حجت الإسلام و المسلمین حسینی صدر با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه و عروسک دست آمریکا بودن عنوان کرد: «مرگ بر آل سعود بدتر از یهود»، در کتابی که به زبان عربی نوشته شده، در قسمتی ذکر کرده که آل سعود ذاتاً یهودی است و اینها ذاتشان ناپاک است.

وی در پایان بانکداری اسلامی را از مضامین اصلی حکومتداری اسلامی اعلام کرد و ابراز داشت: امام حسین (ع) خطاب به یزیدیان فرمودند شکم شما از حرام پر شده و به همین خاطر حرف حق تأثیری روی شما ندارد و به هر شکلی هم که باشد بی اثر است. مردم در این زمینه آگاهی خودشان را افزایش دهند که خدای ناکرده زندگیشان اسیر حرام خوری نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.