یزد - دبیر ستاد درآمد استان یزد گفت : ترکیب درآمدهای مالیاتی استان از ۹۴ درصد در شش ماهه اول سال ۹۵ به حدود ۹۷ درصد در مدت مشابه سالجاری افزایش یافته است .

درآمدهای مالیاتی استان یزد به ۹۷ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی نمازی با بیان این خبر اظهارداشت: واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی استان بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی را پرداخت می کنند و میزان درآمد مصوب مالیاتی شش ماهه اول سال ۹۶ ، شش هزار و ۴۴۳ میلیارد ریال می باشد که نسبت به میزان مصوب، چهار درصد کاهش؛ اما نسبت به میزان وصولی مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد دارد.

وی افزود: درآمدهای مالیات مستقیم شامل نقل و انتقال املاک، حقوق بخش عمومی و خصوصی، اشخاص حقوقی غیر دولتی ، مشاغل و غیره و درآمدهای مالیاتی غیرمستقیم شامل مالیات بر ارزش افزوده، نقل و انتقال و شماره گذاری خودرو، عوارض خروج از کشور و سایر کالا و خدمات می باشد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تصریح کرد: در شش ماه اول سال جاری سه هزار و ۹۵۱ میلیارد ریال مالیات به صورت مستقیم و دو هزار و ۲۵۷ میلیارد ریال به صورت غیر مستقیم وصول شده است.

نمازی میزان درآمد مصوب شش ماهه اول سال ۹۶ را شش هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال و میزان وصولی آن را شش هزار و ۳۸۱ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: میزان وصولی امسال در این زمینه نسبت به مصوب ۷ درصد کاهش؛ اما نسبت به وصولی مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد دارد.

این مسئول تصریح کرد: میزان درآمد عمومی مصوب ۱۲ ماهه سال جاری استان یزد ۱۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال اعلام شده که از این میزان ۱۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریال را مالیات تشکیل می دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.