کرج- عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه اداره علمی شهر با تراکم فروشی ممکن نیست گفت: تغییر کاربری ساختمان ها موجب تشدید ترافیک در کرج شده است.

اداره علمی شهر کرج با تراکم فروشی ممکن نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی حاجی قاسمی اظهار کرد:تغییر کاربری ها وتجاری سازی ساختمان ها به کوچه ها و معابر فرعی نیز نفوذ کرده است و به طور قطع ادامه دار شدن دامنه این روند ضمن اشکال تراشی برای شهروندان کرجی زمینه ساز تشدید ترافیک خواهد شد.

وی با بیان اینکه ترافیک صرفاً با احداث روگذر و زیرگذر و انجام تملکات میلیاردی ساماندهی نمی شود گفت: در این راستا نیازمند هماهنگی بیشتر دستگاه های متولی و حل مسائل مدیریتی هستیم.

این عضو کمیسیون عمران ومعماری شورای شهر کرج تصریح کرد: چشم پوشی بر تغییر کاربری ها درآمدزایی نیست و در واقع هزینه تراشی برای شهر به شمار می رود.

حاجی قاسمی ادامه داد: امروز همه کارشناسان با صدای واحد فریاد می زنند که اداره علمی شهر با تراکم فروشی ممکن نیست وباید با رویکردی جدید دراین فضا پیش رفت.

وی در پایان به جانمایی غلط ایستگاه های تاکسی و استقرار آنها در حساس ترین نقاط سطح شهر اشاره کرد و گفت:این موضوع موجب تشدید معضل ترافیک در مناطق مختلف کرج شده است که باید برای ساماندهی آن تمهیدی اندیشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.