کرج- فصل جدید لیگ برتر ووشو باشگاه های کشور در حالی از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می شود که البرز به عنوان تنها نماینده هیئت های استانی و بدون حامی مالی در این مسابقات حضور دارد.

البرز تنها نماینده هیئت های استانی در لیگ برتر ووشو کشور

به گزارش قدس آنلاین، در فصل جدید لیگ برتر ووشو کشور و پیش از شروع رقابت ها علاوه برتیم هیئت ووشو البرز نماینده لرستان نیز با تدارک هیئت ورزشی خود حضور داشت که این تیم در آستانه شروع لیگ برتر انصراف داد.

با انصراف لرستان اکنون البرز تنها تیمی است که با حمایت و تدارک یک هیئت ورزشی در مسابقات حاضر می شود و دیگر تیم های حاضر با حمایت شرکت های تولیدی، شهرداری ها و دانشگاه های مختلف پای در مسابقات گذاشته اند.

رییس هیئت ووشو استان البرز در این ارتباط به خبرنگار قدس آنلاین گفت: حضور نماینده هیئت ووشو استان البرز در بین باشگاههای صاحب نام  ووشو نشان از ظرفیت های بالای این استان دارد.

اسماعیل سایه افکن افزود: حضور در بالاترین سطح باشگاهی کشور در هر رشته ای نیازمند منابع مالی مناسب و صرف بودجه ای قابل توجه است اما این اتفاق برای تیم البرز رقم نخورده است.

وی ادامه داد: حریفان ما با جیبی پرپول و امکاناتی مناسب به فصل جدید لیگ برتر ووشو آمده اند واین در حالی است که ما تنها با اتکاء به تلاش وتعصب ورزشکاران مان و توان کادرفنی به این رویداد پای گذاشته ایم.

سایه افکن تصریح کرد: در سالهای قبل تیم بانوان استان با نام هیئت در لیگ برتر بانوان حضور داشته اما این برای نخستین بار است که در بخش آقایان هم تیمداری می کنیم.

رییس هیئت ووشو استان البرز با بیان اینکه از جمع ۳۱ استان فعال ووشو کشور تنها البرز در این مسابقات حاضر است گفت: این حضور نشانه ظرفیت های بالای فنی ووشو البرز است ،اینکه محدودیت های مالی سبب نشده تا از برنامه های خودمان عقب نشینی کنیم وعلیرغم فقدان حامی مالی در لیگ برتر شرکت کرده ایم.

وی در پایان گفت: از ورزشکاران و کادرفنی خود در این مسابقات انتظار معجزه نداریم و می دانیم همین حضور در جمع تیم های متمول نشانگر بلوغ این رشته ورزشی درالبرز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.