قائم مقام باشگاه پرسپولیس با کنایه نسبت به عدم صدور مجوز حرفه ای این باشگاه واکنش نشان داد.

کنایه قائم مقام باشگاه سپاهان به مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس!

به گزارش قدس آنلاین، مسعود تابش  در مورد اینکه باشگاه سپاهان نتوانسته مجوز حرفه‌ای را کسب کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا اینطور شد، خودمان هم از شب گذشته در شوک هستم. ما همه امکانات را داریم، بدهی نداریم، ساختارمان حرفه‌ای است و باشگاه‌های دیگر هم از ما الگو می‌گیرند، شاید به خاطر همین است که مجوز حرفه‌ای نگرفتیم!

وی ادامه داد: ما ورزشگاه و امکانات حرفه‌ای داریم، همه چیز در سپاهان به روز است، نور ورزشگاه ما به جای ۱۲۰۰ لوکس، ۲۰۰۰ لوکس است و به خاطر اینها حرفه‌ای نشدیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: شاید می‌خواهند با این مسئله ما را قلقلک بدهند. بعضی باشگاه‌ها که زمین و استادیوم ندارند حرفه‌ای می‌شوند بعد ما حرفه‌ای نمی‌شویم.

تابش تاکید کرد: قطعا این قضیه را در استیناف پیگیری می‌کنیم که چطور این اتفاق رخ داده است.

وی در پاسخ به این سوال که واقعا چرا باشگاه سپاهان نتوانست مجوز حرفه‌ای را بگیرد، گفت: فکر می‌کنم چون مدارک‌مان را خیلی شفاف و صریح به AFC ارسال کردیم این اتفاق افتاد! یا شاید چون به جای اینکه یک تیم فوتبال باشیم، یک باشگاه حرفه‌ای هستیم این اتفاق رخ داده. البته شاید چون سندسازی نمی‌کنیم و دست‌مان در این کارها نیست حرفه‌ای نشدیم.

قائم مقام باشگاه سپاهان افزود: واقعا خنده‌دار است، همین هفته پیش بود که نماینده یکی از باشگاه‌ها به باشگاه ما آمد تا از حرفه‌ای‌گری ما الگوبرداری کند بعد ما مجوز حرفه‌ای نمی‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.