بجنورد- مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی به سازمان ها، ادارات، و نهادهای دولتی استان بر مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در گاز طبیعی تاکید کرد.

سازمانها، ادارات و نهادهای دولتی خراسان شمالی در مصرف گاز صرفه جویی کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، بلوکی همچنین با اشاره به مصوبه هیئت دولت و ابلاغ آن در خصوص رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی در دستگاههای اجرایی ، از شروع بازرسی ها و اقدامات کنترلی این شرکت در ادارات دولتی خبر داد .

وی از مسئولین ادارات استان خواست ضمن نظارت بر رعایت دمای رفاه در سالن ها واتاق های ادارات تحت سرپرستی، همگام و همراه با اقشار مختلف مردم، در این امر مهم مشارکت کنند.

وی افزود: از تمامی سازمانها تقاضا داریم با صرفه جویی در مصرف این نعمت الهی، شرکت گاز خراسان شمالی  را در ارائه خدمات مداوم و مستمر گازرسانی به هم استانی های عزیز یاری کنند.

وی در ادامه به رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضاهای داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی سرپوشیده، روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش نمودن آنها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش نمودن وسایل گرمایشی در روز های تعطیل( برای ساختمان هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند)، انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه، تاکید کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.