قزوین- در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان قزوین و معاونان، دو دفتر خدمات الترونیک قضایی در شهرستان تاکستان افتتاح شد.

۲ دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان تاکستان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین دو دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام قدرتی در این افتتاح گفت: با راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تراکم جمعیت در محاکم جلوگیری و زمینه تسریع در خدمات رسانی به مردم همچنین رسیدگی به درخواست های آنان و پرونده ها فراهم می شود.

رییس کل دادگستری استان اضافه کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا افراد فقط در زمان رسیدگی به پرونده در دادگستری حضور یابند و مابقی امور از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قابل پیگیری باشد.

وی افزود: بی‌تردید اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضائی به شمار می‌آید که کاهش مراجعات مردم به مراجع قضائی را به دنبال داشته و علاوه بر تسهیل امور مردم امکان طرح دعوا بدون مراجعه به محاکم یا دادسراها فراهم می‌آورد.

قدرتی در پایان گفت: اصل رسیدگی و دادرسی در محاکم انجام  می شود اما تقدیم دادخواست و  شکایت راجع در این دفاتر به عمل می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.