کرج - مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: با تلاش راهداری البرز محدوده لاین جنوبی اتوبان تهران - کرج باز بوده اما محدوده شمالی ترافیک سنگین  است.

بسته بودن محدوده شمالی تهران - کرج به علت ترافیک شدید

تقی رضایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از دو روز قبل حالت آماده باش بوده و از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته محور مواصلاتی تهران کرج در محدوده استان البرز باز بود.
وی در ادامه گفت:  به دلیل اینکه خروجی هایی منتهی به اتوبان تهران-کرج  به خاطر لغزندگی خوردروها دچار لغزش شده ترافیک شدید به وجود آمده است .
رضایی با اشاره به اینکه در روزهای عادی نیز ترافیک در محدوده اتوبان کرج - تهران وجود دارد، گفت: به علت برودت هوا و یخ زدگی در  معابر، شاهد ترافیک بالا در این محدوده بودیم که با نمک پاشی تا ساعت ۸صبح امروز در  محدوده استحفاظی اتوبان تهران- کرج باز شده است، اما در محدوده تهران جاده بسته می باشد و امکان تردد وجود ندارد.
رضایی با بیان اینکه معاون عمرانی استانداری در شب گذشته همراه کارکنان راه شهر سازی البرز در منطقه حضور داشته اند،گفت: محدوده های اصلی باز است اما باید شهرداری مناطق با نمک پاشی معابر فرعی و داخلی شهر این محورها را باز کنند تا باعث ترافیک معابراصلی نشود.
وی با اعلام اینکه با تلاش راهداری و راه و شهرسازی مسیر طالقان نیز باز است، افزود:  در طالقان پیمانکاران بخش خصوصی به کمک راهداری آمده و جاده طالقان را باز کردند.
وی در پایان افزوده: محدوده لاین جنوبی اتوبان تهران - کرج باز است اما محدوده شمالی ترافیک سنگین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.