بجنورد- استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی وآغاز دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

صدور پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت آغاز دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی متن پیام محمد رضا صالحی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"والفجر* و لیال عشر"

فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشانگر مجاهدت و ایثار ملت بزرگ ایران در پاسداشت دستاوردهای انقلاب بزرگ قرن بیستم است که جنبه معنوی و فرهنگی آن بر دیگر وجوهش تفوق دارد؛ انقلابی که ثمره خون دادن ها و خون دل خوردن های هزاران هزار ایرانی از زن و مرد و پیر و جوان از هر قوم و آیین طی قریب یک سده گذشته است که برای رویش جوانه های استقلال، آزادی و پیشرفت و توسعه پایدار در سایه استقرار نظام مبتنی بر مردمسالاری دینی تلاش کردند و حماسه آفریدند.

اینک درخت تنومند و بارور جمهوری اسلامی به ثبات، پختگی و کمال رسیده و ثمرات کوشش های ملت هر روز در قالبی نو عیان می شود. نظامی که همه ارکان آن مستقیم یا غیرمستقیم با رأی و نظر اکثریت ملت برگزیده می شوند تا نشانی باشد از پاسخگویی همه مسئولان در برابر مطالبات مردم. با وجود فشارهای پیدا و پنهان بدخواهان این ملک و ملت طی ۴ دهه گذشته دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست ولی با این حال برای تحقق کامل اهداف، آرمان ها و شعارهای مردم و رهبران انقلاب اسلامی در سال ۵۷ باید با همت و تلاش مضاعف، تدبیر صحیح امور و تقویت روحیه امید به آینده به ویژه در نسل جوان و نوجوان آینده ساز کشور، مسیر چشم انداز را با سرعت بیشتری پیمود.

دولت تدبیر و امید هم ثابت کرده است با اعتقاد به اهمیت مشارکت همگانی در پیشبرد برنامه های توسعه ای، تلاش برای مقاوم سازی اقتصاد کشور در راستای تحقق استقلال اقتصادی و جلب همراهی آحاد جامعه در نیل به استقلال فرهنگی، برای تحقق آرمان های متعالی نظام جمهوری اسلامی به جد و جهد کوشیده است.

امید آن که در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مناسبت فرخنده محملی باشد برای تحکیم وحدت و انسجام ملی، زدودن کدورت ها از سپهر سیاسی و اجتماعی کشور، همدلی همه ارکان حاکمیتی در پاسخگویی عملی به مطالبات به حق اقشار گوناگون، تجدید قوای مردم و مسئولان و حرکت سریع تر به سوی اهداف و شعارهای راستین انقلاب اسلامی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.