بجنورد- استاندار خراسان شمالی در حاشیه ملاقات عمومی با مردم در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد گفت: عمده درخواست مردم در این دیدار عمومی به نحوه رسیدگی درست دستگاه های اجرایی به تقاضاهای آنان مربوط است.

بیشتر درخواست های مردم رسیدگی درست دستگاه های اجرایی به مشکلات بود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان آنان باید به درستی به تقاصاهای مردم رسیدگی کنند و جواب قطعی به آنان دهند و تاکید می کنم نحوه پاسخگویی تمامی این درخواست ها را پیگیری خواهیم کرد و همچنین درخواست مساعدت مالی از دیگر تقاضاها بود.
صالحی افزود: این دیدار به لحاظ مکان، زمان و نحوه تعامل و پاسخگویی به تقاضاها مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در ادامه تصمیم انجام این کار را در مرکز استان و مراکز شهرستان ها در دستور کار قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: دیدارهای چهره به چهره در  استانداری هر هفته برگزار می شود و این ملاقات عمومی به شکل آزمایشی برگزار و درخواست بیش از صد نفر دریافت شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد هم گفت: امروز شاهد برگزاری نوعی نمایشگاه خدمت به مردم از سوی مسئولان هستیم و از مردم می خواهیم در این‌نمایشگاه عمومی شرکت کنند.
حجت الاسلام یعقوبی اظهار داشت: مردم به طور مستقیم مشکلات خود را با مسئولان ارشد استان بازگو می کنند و آنان نیز با دستور صریح خود روند رسیدگی به این مشکلات را شتاب می بخشند.
وی افزود: امید است این سنت حسنه ادامه داشته باشد و در این راستا صحبت هایی با استاندار داشتیم که این دیدارها به طور فصلی برگزار شود و دیگر مدیران هم ملاقات عمومی هفتگی داشته باشند.
وی ادامه داد: تلاش داریم نهضت خدمت رسانی به طور مستقیم به یاد حکومت امیرالمومنین(ع) راه بیفتد تا شبیه حکومت علوی در جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.