قدس انلاین : فرمانده انتظامی استان از سرعت عمل پلیس تربت حیدریه برای دستگیری عامل ربایش کودک و خودروی پژو 405 در کمتر از 2 ساعت خبر داد.

رباینده خودرو و کودک 9ساله در کمتر از 2ساعت دستگیر شد

سردار قادر کریمی گفت: در پی گزارش سرقت خودرو پژو 405 و ربایش کودک 9 ساله داخل خودرو، دستورات لازم به توجه به حساسیت و اهمیت موضوع صادر و کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری 11 تربت حیدریه با هدایت سرهنگ کیانی، فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت : بررسی های اولیه پلیس نشان می‌داد خانم جوان راننده خودرو در داخل یک کوچه از فردی رهگذر برای جابجایی خودروی خود تقاضای کمک می‌کند و این مرد غریبه در حالی که پسر 9 ساله مالک خودرو به نام ابولفضل نیز سرنشین پژو 405 بوده، خودرو را به سرقت می برد.
سردار کریمی گفت: کارآگاهان با توجه به اظهارات مالک خودرو و همچنین بررسی سرنخ های موجود در محل توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن، عامل ربایش خودرو و کودک 9 ساله را چهره زنی و شناسایی کنند.
وی خاطر نشان کرد : با اجرای طرح مهار، عامل سرقت که عرصه را بر خود تنگ می دید با رها کردن خودرو و کودک در محدوده خیابان فردوسی شمالی شهر تربت حیدریه پا به فرار گذاشت.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت ‌: کارآگاهان پلیس آگاهی تربت حیدریه با ردزنی های گسترده اطلاعاتی، متهم 26 ساله را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به این که کودک 9 ساله صحیح و سالم به آغوش خانواده اش بازگشته و متهم به مراجع قضایی معرفی شده است، گفت: تحقیقات در خصوص سایر سرقت های احتمالی متهم ادامه دارد.
ویبه شهروندان توصیه کرد : از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری و وسائط نقلیه خود را به لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.