معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲۱ هزار پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی استان در ۹ ماهه سال جاری تشکیل شده است.

تشکیل ۲۱ هزار پرونده تخلف برای واحدهای اقتصادی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد ظهرسه شنبه در خصوص نظارت بر بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۹ ماه ابتدایی سال جاری از ۳۵۱ هزارو ۷۵۹  واحد اقتصادی در خراسان  رضوی بازرسی شده است و ۲۱ هزار و ۶۶۸  فقره ‌پرونده تخلف با ارزش ۱۱ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی  افزود: در۹ ماهه اخیر ۶ طرح نظارتی با عناوین نوروز، ضیافت، برخورد با احتکار و اختفا، مسافرت های تابستانی، دهه اول محرم و دهه آخر صفر در خراسان رضوی اجرا شده است. همچنین در راستای مبارزه با قاچاق کالا ۲۸ هزار بازرسی به انجام رسیده و ۳۳۸ مورد پرونده با عنوان تخلف قاچاق  با ارزش ۸۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: با استاندارد سازی نحوه اخذ و رسیدگی به شکایات اقتصادی، زمان رسیدگی به شکایات کتبی و حضوری به ۶ روز رسیده است.وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون  بیش از ۱۷ هزار شکایات اخذ و رسیدگی شده است و همچنین تاکنون ۳۴ میلیارد ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.