نخستین همایش نوآوری در طراحی زیورآلات، اوایل بهمن‌ماه سال جاری در مشهد برگزار خواهد شد.

نخستین همایش نوآوری در طراحی زیورآلات
به گزارش قدس آنلاین، در پی برنامه‌های راهبردی آموزشی دبیرخانه شهر جهانی گوهرسنگ‌ها پس از دو سال مبنی بر آموزش و تربیت نیروی متخصص در طراحی کامپیوتری و بی‌نیاز کردن کارگاه‌های ساخت زیورآلات مشهد، نیاز به آشنایی دانش‌آموختگان با داشته‌های هویتی در طراحی و با توجه به وجود قطب قوی طراحی سنتی، نگارگری و تذهیب در مشهد، اولین همایش نوآوری در طراحی زیورآلات، در بهمن‌ماه سال جاری با همکاری بخش خصوصی برگزار خواهد شد.  
این همایش یک روزه، هشتم بهمن ماه در محل سالن همایش موزه بزرگ خراسان، همراه با اجرای کارگاه‌های زنده و با همراهی اساتید مطرح مشهد در زمینه‌های طراحی سنتی، نگارگری و طراحی با نرم‌افزار خواهد بود.  
در راستای این برنامه و با حضور اساتید صاحب نام طراحی سنتی و نگارگری مشهد و اساتید طراح با نرم‌افزار، جلسه‌ای در محل مرکز آفرینش‌های هنری(خانه ملک) برگزار شد و دو گروه هدف به برنامه‌ریزی برای پیشبرد اهداف مشترک در همایش پرداختند.
از کلیه دانشجویان، هنرجویان و هنرمندان علاقه‌مند دعوت می‌شود جهت ثبت نام این رویداد با دبیرخانه همایش نوآوری در طراحی طلا و جواهر مشهد با شماره‌های ۳۷۶۰۶۷۱۲ و ۰۹۳۹۹۶۴۴۱۱۰۰ تماس بگیرند.شهر مشهد از سال ۲۰۱۶ به عنوان شهر جهانی گوهرسنگ‌ها انتخاب شده است.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.