امام جمعه بردسکن گفت: متاسفانه طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن همچنان در حالت ابهام است و متقاضیان هیچ آثار و نتایج امید بخشی را در اجرای این طرح ندیده‌اند.

طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن همچنان در حالت ابهام است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بردسکن اظهار کرد: متاسفانه طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن همچنان در حالت ابهام است و متقاضیان هیچ آثار و نتایج امید بخشی را در اجرای این طرح ندیده‌اند.

امام جمعه بردسکن افزود: علی رغم اینکه دولت سیزدهم در بحث طرح نهضت ملی مسکن اهتمام جدی دارد ولی در بردسکن این طرح هنوز علی رغم سفرهای مدیران استانی به شهرستان و تشکیل جلسات متعدد همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

وی ضمن قدردانی از آیت الله رئیسی که با قدرت سفرهای استانی خود را ادامه داده است از عملکرد برخی از مدیران به شدت انتقاد کرد.

امینی با بیان اینکه برخی از مسئولان از دولت حقوق می‌گیرند ولی بر علیه دولت حرف می‌زنند افزود: علی رغم وعده مسئولان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن ولی هنوز مردم طعم شیرین این طرح را در شهرستان نچشیده‌اند.

امام جمعه بردسکن افزود: متاسفانه برخی از مسئولان به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشند در اجرای خدمات دولت کوتاهی و در برخی کارها سنگ اندازی می‌کنند که باید از چرخه مدیریتی کشور حذف شوند.

وی عنوان کرد: عده‌ای از مسئولان با دولت همراه نیستند و مثل موریانه به دنبال سست کردن پایه‌های نظام و دولت هستند که می‌طلبد دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی ورود پیدا کنند و با این گونه مدیران برخورد جدی داشته باشند.

امینی با انتقاد از مسئولان آموزش و پرورش استان که برای پیگیری و رفع یک مشکل تماس تلفنی برقرار ولی متاسفانه آن مسئول پاسخگو نبود، گفت: این افراد باید خودشان را مرهون و مدیون خون شهدا بدانند.

امام جمعه بردسکن از نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی در حل و مشکلات مردم منطقه قدردانی کرد و افزود: حجت الاسلام نیک بین فردی پرکار و پرتلاش و همواره در میان مردم حضور دارد و پیگیر مشکلات منطقه است.

وی به پیروزی رزمندگان فلسطین در مقابل رژیم کودکش صهیونیست اشاره کرد و افزود: در این نبرد رزمندگان فلسطین ضربه‌ای را به صهیونیست وارد کردند که اصلاً قابل ترمیم نیست.

امینی عنوان کرد: این اقدام تمامی محاسبات دستگاه‌های اطلاعاتی را بر هم زد و طوفان الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

امام جمعه بردسکن عنوان کرد: امروز رژیم اسرائیل دیوانه وار و بی‌هدف و همانند مار زخمی و سگ هاری است که مردم بی دفاع و کودکان شیرخوار و زنان را به خاک و خون می‌کشاند که امید است پایان ظلم این ستمگران باشد.

وی افزود: سران کشورهای مسلمان نباید در این رابطه تعلل کنند بلکه باید در مقابل جنایات اسرائیل به میدان بیایند و با بصیرت و اتحاد و همدلی آنها را در اهداف خود ناکام و رژیم صهیونیسم را از صفحه روزگار حذف کنند.

امینی گفت: امروز رژیم صهیونیسم با سه هدف بر ترس، یاس و ناامیدی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان و گروه‌های فلسطینی می‌خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند، می‌طلبد مسلمانان و سران کشورهای مسلمان یک صدا و با همگرایی آن‌ها را در اهداف خود ناکام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.