دبیرکل حزب مردم گفت: عملکرد دولت برای مردم در انتخابات ۹۶ موثرتر و مهم‌تر از حمایت برخی از افراد است.

عملکرد دولت برای مردم در انتخابات ۹۶ مهم‌تر از نقش حامیان روحانی است

به گزارش قدس آنلاین،امرالله شیخیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون تاثیرگذاری حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: یکی از واقعیت‌های جامعه ما نقش مهم شخصیت‌هایی چون هاشمی رفسنجانی در انتخابات است.
دبیرکل حزب مردم با اشاره به اینکه نوع حمایت هاشمی رفسنجانی و امثال وی در انتخابات 96 از روحانی با نوع حمایت از وی در انتخابات سال 92 کاملا متفاوت است، اظهار داشت: مطمئنا در این دوره عملکرد دولت برای مردم بسیار مهم‌تر و تأثیرگذارتر از حمایت اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی است.
وی ادامه داد: اگر روند دولت به همین منوال ادامه پیدا کند و در مدت باقی مانده بازسازی نشود، بعید است روحانی در انتخابات آتی توفیقی داشته باشد و به دور دوم راه پیدا کند.
شیخیانی با اشاره به اینکه زمانی یکی از همراهان و مدافعان دولت بودم، تصریح کرد: بنده یکی از معدود کسانی بودم که پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری سال 92 از کاندیداتوری روحانی در تاریخ 11 فروردین 92 و در تالار آدینه حمایت کردم.
دبیرکل حزب مردم افزود: در سال 92 نمی‌توانیم صرفا به دلیل حمایت اشخاصی چون هاشمی رفسنجانی از روحانی حمایت کنیم.
وی تأکید کرد:  روحانی و اعضای کابینه‌اش بهتر است در مدت باقی مانده به جای آنکه چشم به حمایت اشخاصی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته باشند، تمرکزشان معطوف به بهبود عملکرد و رفع ضعف‌های دولت باشد. 
شیخیانی گفت: یکی از دلایل عدم توفیق دولت یازدهم این است که اکثر اعضای قوه مجریه نه مرام اصلاح طلبی و نه مرام اعتدال‌گرایی را دارند و به واسطه فاکتورهای دیگر وارد دولت شده‌اند. 
دبیرکل حزب مردم در واکنش به شرط و شروط برخی از اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی در انتخابات آینده تصریح کرد: به هیچ وجه شروطی را که منوط به دستیابی به قدرت و یا کابینه دولت است را قبول ندارم.
وی ادامه داد: کسانی که چنین شرط‌هایی را مطرح می‌کنند تنها هدفشان این است که به واسطه ورود یک یا چند شخص حقیقی به دولت به خواسته‌های گروهی و باندی خود برسند و چندان توجهی به موضوع خدمت به مردم ندارند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر نگاه ما صرفا تحقق خواسته‌های گروهی باشد، قطعا نمی‌توانیم به نتایج مطلوب و شایسته برسیم و از تحقق اهدافی چون اقتصاد مقاومتی هم دور خواهیم ماند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.