قدس آنلاین- یزد : ماموران پليس استان در بازرسي از يک دستگاه تريلي "هوو" بيش از دو هزار قلم انواع لوازم و قطعات جانبي خارجي موبايل به ارزش چهار ميليارد ريال کشف کردند.

محموله قاچاق لوازم جانبي خارجي موبايل در يزد توقيف شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، معاون اجتماعي پليس يزد در خصوص اين خبر اظهارداشت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان هنگام کنترل محورهاي مواصلاتي، يک دستگاه تريلي "ولوو" را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود براي بازرسي متوقف کردند.

سرهنگ "محمدرضامزيدي افزود: ماموران در بازرسي از اين تريلي بيش از دو هزار قلم انواع لوازم و قطعات جانبي خارجي موبايل که همگي فاقد مجوز گمرکي بود را کشف و دو متهم را نيز دستگير کردند.

وي ارزش برآورد شده اين محموله کشف شده را چهار ميليارد ريال بيان کرد و گفت: متهمان قصد انتقال و فروش لوازم و قطعات قاچاق موبايل در تهران را داشتند که توسط ماموران پليس اين استان دستگير و به مقامات قانوني معرفي شدند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد در پايان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا بنيان هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي يک کشور را تخريب مي کند و باعث بالا رفتن نرخ رشد بيکاري خواهد شد که لازم است همه دستگاه ها با همراهي و همکاري يکديگر با اين معضل برخورد کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.