قدس آنلاین : بعدازظهر روز گذشته، برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر علویجه به سمت شاهین شهر استان اصفهان، ۶ نفر را به کام مرگ کشید و ۳ نفر را راهی بیمارستان کرد.

تصادف دو پراید، ۶ نفر را به کام مرگ فرو برد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در این باره گفت: ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه روز جمعه ۲۵ مهرماه جاری، دو دستگاه خودروی سواری پراید، ۵ کیلومتر بعد از شهرک علویجه به سمت شاهین شهر از توابع استان اصفهان، به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

محمد مزروعی افزود: متاسفانه در این حادثه رانندگی، ۶ نفر شامل دو مرد، دو زن و دو کودک بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و سه نفر از جمله یک مرد و یک زن و یک کودک مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: پس از اعلام گزارش این حادثه به واحدهای امدادی، ۲ آمبولانس از فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، یک واحد از هلال احمر و یک واحد از درمانگاه علویجه بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    2 0
    میخواستم بگویم که ای چندمین بار است که چنین حادثه دلخراشی در این جاده اتفاق می افتد پس چرا مسولین استان دوبانده سازی این جاده را تسریع نمی بخشند! این جاده به دلیل وجود شهرک صنعتی علویجه و دانشگاه این شهر بسیار پر ترافیکی دارد
  • ابراهیمی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    لطفا اگه امکان داردپیگری فرمایید چرا بعداز شش سال ازشروع عملیات دو بانده نمودن این جاده هنوز پایان نیافته ضمنا اخیرا نیز دریک تصادف پژو با تریلی یک زن وشوهر جوان بادختر پنج ساله خود کشته شدند.