قدس آنلاین یزد - رییس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: به مناسبت هفته بسیج همایش خانوادگی ریگ نوردی در کویر زرین بخش خرانق این شهرستان برگزار شد

همایش خانوادگی ریگ نوردی در اردکان برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، ابوالفضل با بیان این خبر اظهار داشت : این همایش با عنوان 'خانواده، ورزش، نشاط ' و با حضور جمعی از خانواده‏‏های ورزشکار یزد و اردکان روز جمعه برگزار شد.

وی افزود: این همایش همراه با اسکان یک شب در دل کویر و با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی، توانافزایی و ارتقای سطح توانایی و همچنین انسجام بیشتر خانواده ها در کنار هم برای اولین بار با اسکان 24 ساعته در دل کویر برگزار شد.

این مسوول خاطرنشان ساخت : شرکت‎‎کنندگان در این همایش بیش از 6 کیلومتر مسافت را در مسیر تپههای ماسه روان و ریگزارهای کویر روستای 'زرین' پیمودند که برگزاری مسابقات تفریحی از جمله برنامه های جذاب این همایش بود.

کارگر ادامه داد: اداره ورزش و جوانان اردکان امیدوار است، با همکاری دیگر نهادهای شهرستان بتواند در آینده نیز نسبت به برگزاری همایش‏‏های گوناگون ورزشی دیگری همچون کویرنوردی و ریگ‏‏نوردی با توجه به پتانسیل‎‎های موجود در شهرستان، برنامه‏‏ریزی‏‏های مطلوبی داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت : در این همایش 200 نفر شرکت کرده بودند که این خود باعث گسترش روحیه نشاط در جامعه و افزایش سلامت در خانواده می شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.