قدس آنلاین یزد - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین تکلیف زمین های افتاده و بلاتکلیف در محلات یزد که برای کاربری های عمومی منظور شده از پدیده زمین خواری جلوگیری می کند.

تعیین تکلیف زمین های بلاتکلیف درمحلات از پدیده زمین خواری جلوگیری می کند

 

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدصالح جوکار در جمع مردم منطقه امامشهر یزد اظهار داشت : اگر دستگاههای اداری زمین های خود را حفظ نکنند عده ای زمین خوار با برگه های قلابی زمین های دولت را گرفته و باید برای بازپس گیری آن هزینه بیشتری پرداخت کنیم.

وی افزود: متاسفانه در محلات شهر یزد بویژه در اماشهر زمین هایی با کاربری مدرسه، بهداشت و درمان واگذار و بلا استفاده رها که علاوه بر نارضایتی مردم باعث طمع زمین خواران شده است.

جوکار خاطرنشان ساخت : همچنین زمین هایی به اشخاص واگذار شده که 30 سال است هیچ اقدامی بر روی آن نشده و حداقل باید اخطار دهند تا حصارکشی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به گلایه مردم در محلات مختلف از وجود اتباع خارجی گفت: این موضوع چالش اساسی ما در استان است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به گلایه مردم از آب آشامیدنی گفت: جداسازی آب آشامیدنی و بهداشتی طی طرحی که مصوب شده در شهر شاهدیه انجام خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.