مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز ماه صفر و ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) این انتشارات با همراهی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی، نخستین نمایشگاه کتاب اهل بیت(ع) با محوریت کتاب های «امام رضا(ع)» و «امام حسین(ع)» را برگزار می کند.

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب اهل بیت(ع) توسط انتشارات آستان قدس رضوی

جواد محمدزاده مقدم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوي، اظهار داشت: با توجه به دغدغه های فرهنگی و همچنین اهتمام به ارتقاء سطح کتاب و کتابخوانی در جامعه، این انتشارات نسبت به برگزاری نمایشگاهی با هدف ارائه کتاب هایی با موضوع «امام رضا(ع)» و «امام حسین(ع)» اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که توسط انتشارات آستان قدس رضوی برگزار می شود، بیش از 100عنوان کتاب از مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش های اسلامی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی، موسسه آفرینش های هنری، دانشگاه امام رضا(ع)، بنیاد فرهنگی رضوی و همچنین به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) عرضه می شود.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در خصوص محتوای کتاب های عرضه شده در نخستین نمایشگاه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: این کتاب ها در خصوص موضوعات مرتبط با سیره و سبک زندگی ائمه اطهار و «امام رضا(ع)» و «امام حسین(ع)»  به مخاطبان ارائه می شود.

وی ادامه داد: این کتاب ها در قالب های شعر، داستان و همچنین زندگینامه اهل بیت(ع) ویژه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال عرضه می شود.

محمدزاده مقدم همچنین از ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه خبر داد و گفت: ارائه 20 درصد تخفیف از جمله خدمات ویژه ای محسوب می شود که برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در نظر گرفته شده که شامل تمام عناوین کتاب های موجود در نمایشگاه می باشد.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی با اعلام اینکه این نمایشگاه از تاریخ 29 آبان آغاز شده و تا سالروز شهادت امام رضا(ع) 30 آذرماه ادامه دارد، عنوان کرد: علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.

شایان ذکر است، سایر عناوین کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي) در سایتwww.behnashr.com قابل مشاهده و دسترسی می باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.