هواشناسی خراسان رضوی برای 24 ساعت آینده مشهد احتمال بارش برف و باران را پیش‌بینی کرد.

احتمال بارش برف و باران در مشهد ظرف 24 ساعت آینده

به گزارش (ایسنا)،  بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از فردا، 26 آذر ماه تا روز دوشنبه هفته آینده استان خراسان رضوی تحت تاثیر عبور دو دسته امواج ناپایدار قرار خواهد گرفت؛ ناپایداری‌های اول از بعدازظهر فردا تا ظهر روز پنج‌شنبه موجب بارش‌های پراکنده‌ای به شکل باران و برف در سطح استان خواهد شد و در روز جمعه موقتا جوی پایدار بر روی استان مستقر خواهد بود اما از بعدازظهر روز شنبه تا صبح روز دوشنبه مجددا استان تحت تاثیر عبور امواج ناپایدار و بارش‌زا قرار خواهد گرفت.
 
فردا آسمان نواحی شمالی و مرکزی استان قسمتی تا نیمه ابری و در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی یا غبار صبحگاهی  گاهی با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و در برخی نقاط با بارش پراکنده (بارش در نقاط سردسیر و کوهستانی به شکل برف ) و مه‌آلود و آسمان نواحی جنوبی کمی تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و در برخی نقاط با بارش پراکنده و مه‌آلود خواهد بود.
 
شهر مشهد در روز چهارشنبه آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی گاهی با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و در عصر و شب با بارش پراکنده ( بارش در نقاط مرتفع به شکل بارا ن و برف ) و مه‌آلود و حداقل و حداکثر دمای آن یک درجه زیر صفر و هفت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
در24 ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای شش درجه زیر صفر سردترین و سبزوار با حداکثر دمای 18 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین دو درجه زیر صفر و 14  درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد از قوچان و به میزان 36 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.