هواشناسی خراسان رضوی ورود سامانه بارشی جدید را ظرف 48 ساعت آینده به استان پیش‌بینی کرده است.

سامانه بارشی جدید وارد خراسان رضوی می‌شود

به گزارش (ایسنا)، با خروج سامانه بارشی در اواخر وقت امروز، چهارم بهمن ماه، از مرزهای شرقی کشور انتظار می‌رود طی فردا (یکشنبه) جوی نسبتا پایدار بر روی استان خراسان رضوی مستقر باشد و در روز دوشنبه مجددا امواجی ناپایدار از روی استان خراسان رضوی عبور می‌کند بنابراین تا اواخر وقت امروز بارش‌های پراکنده‌ای به شکل برف و باران بیشتر در نواحی شمالی و نیمه شرقی استان خواهیم داشت.
 
طی فردا در غالب نقاط استان آسمان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و در روز دوشنبه نیز احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در نیمه شمالی استان وجود دارد. پدیده مهم دیگر در سطح استان مه و غبار خواهد بود.
 
فردا آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی و در طول روز در برخی نقاط غبارآلود گاهی با وزش باد خواهد بود.
 
شهر مشهد در روز یک‌شنبه آسمانی کمی تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی در طول روز غبارآلود گاهی با وزش باد خواهد داشت و حداقل دمای آن سه درجه زیر صفر و حداکثر دمای آن هفت درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ظرف 24 ساعت گذشته کاخک با حداقل دمای هشت درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و مه‌ولات با حداکثر دمای هشت درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی همین مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مشهد بین یک درجه زیر صفر و چهار درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
 
در 24 ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بردسکن به میزان 43 کیلومتر بر ساعت و بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی خواف و به میزان 7.7 میلی‌متر گزارش شده است.
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.