۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: 273580

سرمربی تیم فوتبال امید ایران پس از شکست این تیم برابر عربستان در ورزشگاه آزادی دلایل این نتیجه را تشریح کرد. وی از اشتباهات فردی که بازیکنانش مرتکب شدند به عنوان دلیل اصلی این باخت نام برد.

دلایل شکست تیم فوتبال امید از زبان خاکپور

به گزارش قدس آنلاین، محمد خاکپور پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر عربستان ضمن تشکر از حمایت هایی که در این مدت از تیم امید صورت گرفته است گفت: بازیکنانم امروز تمرکز لازم را نداشتند و عملکرد خوبی نداشتند. البته همه آنها تلاششان را کردند ولی روی اشتباهات فردی گل خوردیم و از موقعیت هایی هم که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش راضی است خاطرنشان کرد: اگر موقعیت هایی که داشتیم به گل تبدیل می شد شرایط بازی کاملا فرق می کرد. تیم ما از ضعف حرفه ای لطمه خورد. ما  آماتور عمل کردیم و باید در آینده برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و به نحوی عمل کنیم که این اتفاقات نیفتد. ما تمامی جوانب را در آینده درنظر می‌گیریم تا این اشتباهات تکرار نشود.

خاکپور با تاکید بر اینکه همه بازیکنانش وظایفشان را خوب انجام دادند و کم کاری نکردند گفت: ما قصد داشتیم در دقایق پایانی با اضافه کردن نیروهای تهاجمی به دروازه حریف نزدیک شویم اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. از لفظ کم‌کاری به هیچ‌وجه خوشم نمی‌آید و اصلاً به این مسئله اعتقاد ندارم که کسی که لباس تیم ملی را به تن می‌کند، غیرممکن است که کم‌کاری کند.

وی در رابطه با اینکه تیم امید ۴۰ سال است به المپیک صعود نکرده و آیا قول صعود می‌دهد، خاطرنشان کرد: نه من و نه شخص دیگری نمی‌تواند قول صعود بدهد. ما تنها سه ماه است تیم را دراختیار گرفتیم و تمرینات مستمری نداشتیم. فراموش نکنید که در بازیهای اینچئون چه نتایجی گرفت و تمام تلاش‌مان را برای بهبود وضعیت تیم کردیم. کم‌تجربگی و حرفه‌ای نبودن بازیکنان باعث شد نتیجه بازی امروز را از دست بدهیم. باید در آینده بیشتر تلاش کنیم.

محمد خاکپور در پاسخ به اینکه در چهار دیدار مرحله اول مقدماتی المپیک تغییرات زیادی داشته اید، گفت: به خاطر اینکه بازی‌ها در مدت زمان محدودی انجام می‌شد، برای جلوگیری از خستگی تیم مجبور بودیم به بازیکنان استراحت بدهیم، کما اینکه تیم ملی عربستان هم همین شرایط را داشت.

وی در رابطه با اینکه به نظر می‌رسید سردار آزمون و علیرضا جهانبخش با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند، عنوان کرد: قبلاً هم گفتم این بازیکنان دارای کیفیت بین‌المللی هستند، این نفرات در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند و خیلی زود با سایر نفرات تیم به هماهنگی می‌رسند. در کل، آنها توانستند نمایش خوبی از خود ارائه دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.