۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 280135

قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي شهرستان مهريز استان يزد از توقيف پنج دستگاه كاميون و كشف 700 راس دام قاچاق توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.

توقيف 5 کامیون دام قاچاق در مهريز

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ " منوچهر نصيري" با بیان این خبر اظهار داشت : در ساعت سه بامداد شب گذشته ماموران پليس آگاهي شهرستان مهريز، هنگام گشت زني و كنترل محورهاي ورودي و خروجي استان به چندين دستگاه كاميون "بنز تك" كه در مسير يزد به سمت كرمان در حال حركت بودند مشكوك شدند.

وي افزود: ماموران پليس ضمن متوقف كردن كاميون ها به بررسي مدارك و محموله آنها پرداختند كه متوجه شدند احشام داخل بار كاميون ها فاقد مجوز دامپزشكي است.

نصيري تصریح کرد : هر پنج دستگاه كاميون به پاركينگ پليس منتقل و در بازرسي انجام شده 700 راس گوسفند قاچاق خارج از شبكه دامپزشكي كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مهريز ارزش برآورد شده اين دامهاي قاچاق را بيش از شش ميليارد ريال بيان كرد و ادامه داد: قاچاقچيان اين دامها را از كرمانشاه بارگيري كرده بودند و قصد انتقال به بندرعباس و سپس  خارج از كشور را داشتند.

و ی خاطر نشان ساخت : ماموران پليس در خصوص اين محموله قاچاق دو متهم را كه به عنوان صاحب بار بودند شناسايي و دستگير و به مراجع قانوني معرفي كردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.