مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: یکی از انبارهای لوازم خانگی در قم که بر اثر بی احتیاطی دچار حریق شده بود، با همت نیروهای آتش نشانی مهار شد.

انبار لوازم خانگی در قم دچار حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس جعفری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه یکی از انبارهای لوازم خانگی و تعمیرات در یکی از نقاط مرکزی شهر دچار حریق شد، اظهار کرد: این حادثه در خیابان 30 متری کیوانفر قم رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت.

وی در خصوص علت آتش‌سوزی بیان کرد: این حادثه بر اثر جوشکاری در قسمت انبار لوازم خانگی و بر اثر برخورد براده‌های جوش با کارتن لوازم خانگی رخ داد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام اینکه بیشترین خسارت به قسمت انبار لوازم خانگی وارد شده بود تصریح کرد: در این حادثه از 500 متر فضای موجود 400 متر طعمه حریق شد.

جعفری با اشاره به شمار مصدومان این حادثه گفت: در این حادثه مالک و یکی از آتش‌نشانان به از ناحیه دست و صورت آسیب دیدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به گستردگی این حریق بیان کرد: در این حادثه علاوه بر پلیس 110 از یگان ویژه امداد نیز کمک گرفته شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تبیین دلایل طولانی شدن زمان اطفاء حریق در انبار لوازم خانگی خاطرنشان کرد: ایستادن نا به جای مردم در صحنه و ترافیک ناشی از توقف خودروها موجب اختلال در سرعت عمل شد که امیدواریم مردم به این نکته آگاه شوند که با خلوت کردن صحنه حادثه دست امدادگران در خدمات رسانی باز می‌شود و میزان تلفات و خسارات ناشی از اینگونه حوادث کمتر خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.