شهردار تهران کشیده شدن برخی مناقشات و هجمه‌ها علیه خود به صحن شورای شهر را کار اقلیتی مخالف دانست که از گذشته تا حال در این شورا حضور داشته‌اند و گفت: شاید برخی دوستان دوست نداشتند من در انتخابات باشم و نظرات صریحی را بیان کنم.

در شورای شهر یک اقلیت مخالف وجود دارد/ برخی نمی‌خواستند من در صحنه انتخابات باشم

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص کشیده شدن برخی مناقشه‌ها و حواشی که در ماه های اخیر درمرود او مطرح شده بود از جمله موضوع جمع آوری امضا برای برکناری‌اش، به شورای شهر آنهم پس از انتخابات، با اشاره به اینکه متنی که مبنای جمع آوری امضا بود سراسر تهمت بود، گفت: رای و نظری که عده‌ای داده‌اند که من نمانم محترم است اما بیش از این عده رای داده‌اند که ما بمانیم هر چند باید بگویم که چه آنهایی که علیه بنده امضا جمع کردند و چه آنها که به نفع بنده این کار را کردند این امضاها مبنای قانونی ندارند. 

وی کشیده شدن این مناقشه به شورای شهر را  کار اقلیت مخالفی دانست که  به گفته او حرف های خودشان را می زنند و درباره بالاگرفتن این مناقشه بعد از انتخبابات اظهار داشت: شاید برخی دوستان دوست نداشتند من در انتخابات باشم و نظرات صریحی را بیان کنم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه انتقادهای مطرح شده درست نبود گفت: ما بیش از ۱۳۳ مورد افتتاح پروژه داشتیم و این دوستان(منتقد عضو شورا) در یکی از این افتتاح پروژه‌ها هم نیامدند. اینها  یک اقلیت مخالف‌اند که از اول بوده اند که الان هم هستند و نظرشان هم البته برای ما محترم است.

وی در خصوص اظهارات نرجس سلیمانی در صحن شورای شهر هم تأکید کرد: فکر میک نم اطلاعات ایشان نادرست بود.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار قدس آنلاین در مورد ادعای پست فروشی در شهرداری هم با تأکید بر اینکه این ادعا و حرف غلطی است، گفت: حتما از این گروه و مجموعه‌ای که  چنین ادعا کرد و یکی از خود کارمندان ما بود که  دستگاه های نظارتی شهردای نظرشان در مرود ایشان منفی است شکایت خواهیم کرد.

زاکانی افزود: ما نظر این فرد را بررسی هم کردیم اما نادرست بود لذا شکایت از این فرد صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: : یک موقع کسی نقد و نظر دارد اما وقتی کسی انگونه انتقام گیری می کند و کلیپی پر می کند که خلاف واقع است حتما  به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.