مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس در ایام اربعین از ۶ مرداد آغاز خواهد شد.

مرز مهران فعلا پیش فروش بلیت اتوبوس در ایام اربعین ندارد

به‌گزارش قدس آنلاین، داریوش باقرجوان، مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با بیان اینکه از روز شنبه پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین در سه مرز شملچه، چزابه، خسروی  آغاز می‌شود گفت: فعلا در این مدت برای مرز مهران با توجه به افزایش میزان درخواست‌ها پیش فروش نداریم اما برنامه ریزی آن در دستورکار است .

وی با بیان اینکه برای مسافرانی که نتوانند بلیت اتوبوس خریداری کنند سامانه رزرو طراحی شده است، خاطرنشان کرد: مسافرانی که نتوانند بلیت خریداری کنند در لیست انتظار می‌روند و همزمان با باز شدن ظرفیت و اضافه شدن صندلی‌ها مسافران می توانند بلیت را خریداری کنند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت اتوبوس‌هایی که امکان جابه جایی مسافر در مسیرهای بلند را دارند استفاده خواهیم کرد؛ اما با توجه به افزایش چشمگیر مسافر و جابه جایی آنها از تمامی دستگاه‌هایی که اتوبوس در اختیار دارند درخواست کرده ایم که ناوگان مورد نیاز را در اختیار سازمان راهداری قرار دهند.

باقرجوان یادآور شد: فعلا دستگاه ها ناوگانی را در اختیار سازمان راهداری برای جابه جایی مسافران در ایام اربعین قرار نداده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.