اهالی مجدل شمس در جولان اشغالی با برگزاری تجمعی از ورود «بنیامین نتانیاهو» به این شهر جلوگیری به عمل آورده و وی را جنایتکار جنگی توصیف کرده اند

اهالی «مجدل شمس» نتانیاهو را جنایتکار خواندند / ایستادگی ساکنان شمال سرزمین‌های اشغالی دربرابر توطئه صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تلاش رژیم صهیونیستی برای بهره برداری از حادثه اصابت موشک به شهرک مجدل شمس در شمال فلسطین اشغالی و ارتباط دادن ان به حزب الله، برای فشار بر لبنان و این جنبش در حالی است که صحبت های مقامات تل آویو حتی در میان مردم این منطقه هم خریداری نداشته و آنها صهیونیست ها را متهم اصلی این جنایت می دانند.

بر این اساس طبق گزارش تلویزیون رسمی سوریه نخست‌وزیر رژیم اسرائیل که دو روز بعد از انفجار در «مجدل شمس» وارد این منطقه شده است، در بدو ورود با مخالفت شدید و اعتراضات اهالی جولان اشغالی مواجه شد. اهالی که جزو اقلیت دروزی در جولان اشغالی هستند با برگزاری تجمعی از ورود «بنیامین نتانیاهو» به این شهر جلوگیری به عمل آورده و وی را جنایتکار جنگی توصیف کرده اند. آنها همچنین اعضای حزب لیکود را که در مراسم تشییع قربانیان اصابت موشک به یک زمین فوتبال در این شهرک شرکت کرده بودند، مورد حمله قرار دادند.

این در حالی است که ساکنان مجدل شمس همچنین روز یکشنبه به حضور اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی برای شرکت در این مراسم اعتراض کردند. آنها در محل حادثه مجدل شمس، ضد اسموتریچ شعار دادند: «جنایتکار اینجا را ترک کن، ساکنان جولان تو را نمی‌خواهند».

مجدل شمس منطقه‌ای در جولان اشغالی سوریه است که عصر روز شنبه هفته جاری یک موشک به آن اصابت کرد. این موشک که به زمین فوتبالی زمین فوتبالی در این منطقه برخورد کرد، منجر به جان باختن 12 کودک دروزی و جراحت 30 تن دیگر شد.

علی‌رغم آنکه شاهدان عینی به رسانه‌ها خبر دادند انحراف موشک رهگیر سامانه «گنبد آهنین» باعث انفجار در این منطقه شده است، اما کابینه و رسانه‌های رژیم صهیونیستی انگشت اتهام خود را به سرعت به سمت حزب‌الله نشانه گرفته و به تهدیدات لفظی خود علیه لبنان افزوده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.