۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
کد خبر: 1005310

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با قراردادی ۶ ساله، مهاجم منچسترسیتی را به ارزش ۸۱.۵ میلیون پوند به خدمت گرفت.

مهاجم آرژانتینی رکورد فروش سیتیزن‌ها را شکست

باشگاه اتلتیکو مادرید از جدیدترین خریدش رونمایی کرد. بر اساس اعلام این باشگاه، جولیان آلورز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی از فصل آینده پیراهن قرمز و سفید اتلتیکو را بر تن خواهد کرد.

آلورز ۲۴ ساله با قرارداد بلندمدت ۶ ساله با جدایی از منچسترسیتی به صورت رسمی به اتلتیکومادرید پیوست.

جدایی این بازیکن یک رکورد فروش برای سیتی است. بیشترین رکورد فروش بازیکن برای سیتی مربوط به سال ۲۰۲۲ بود که این باشگاه، برای فروش رحیم استرلیگ، ۵۰ میلیون پوند از چلسی دریافت کرد. آلوارز در حالی سیتی را پس از ۲ سال ترک می‎‌کند که ژانویه ۲۰۲۲ با قراردادی به ارزش ۱۴.۱ میلیون پوند از ریورپلاته آرژانتینی به ورزشگاه اتحاد رفت.

مهاجم تاثیرگذار تیم ملی آرژانتین در سیتی، ذخیره ارلینگ هالند بود، اما در طول مدت حضورش در این باشگاه، ۱۰۳ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۳۶ گل به ثمر رساند و به سیتی کمک کرد تا ۶ جام مهم را کسب کند. او در اولین فصل حضورش در این باشگاه سه‌گانه و همچنین جام جهانی ۲۰۲۲ را در اواسط فصل با آرژانتین به دست آورد.

آلوارز پس از ترک سیتی و رفتن به لالیگا برای پوشیدن پیراهن اتلتیکومادرید گفت که سیتی که ۶ جام مهم را در طول ۲ سال اقامتش کسب کرد، همیشه جایگاه ویژه‌ای در «قلب» او خواهد داشت.

آلوارز گفت: امروز با این باشگاه شگفت‌انگیز خداحافظی می‌کنم. این ۲ سال بسیار خاص بود. در این مدت، من رشد کردم و هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک انسان، چیزهای زیادی یاد گرفتم.

اتلتیکو مادرید دوشنبه هفته آینده(۲۹ مرداد) در هفته اول لالیگا به مصاف ویارئال می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.