«پول و پارتی»، «تگزاس۳»، «خجالت نکش۲» و «ملاقات با جادوگر» چهار فیلم کمدی در حال اکران این روزها در صدر جدول فروش قرار گرفته‌اند.

رقابت تنگاتنگ «پول و پارتی» و  «تگزاس۳» در فروش هفتگی/ گیشه کم‌رمق فیلم‌های غیرکمدی

به گزارش قدس آنلاین، از چهارشنبه گذشته دو فیلم جدید «قلب رقه» و «سفر پرماجرا» به چرخه اکران اضافه شده است که طی سه روز ابتدایی اکران خود فروش قابل توجهی نداشتند و مجموع فروش هردوی آنها به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است؛ اما همچون هفته‌های اخیر جدول فروش فیلم ها نسبت به یکی دو هفته اخیر تغییر چندانی نداشته و رقابت میان سه فیلم کمدی کماکان به قوت خود باقی است.

بر همین اساس «پول و پارتی» همچنان در صدر گیشه قرار دارد و طی هفت روز گذشته با فروش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی خود این جایگاه را مجدداً حفظ کرده و فروش کلی فیلم را به ۴۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسانده است. پس از آن «تگزاس۳» با ۲۰۳ هزار مخاطب در فاصله یک میلیاردی با این فیلم به فروشی معادل ۱۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون رسید و همچون هفته گذشته در جایگاه دوم جدول قرار گرفت و مجموع فروش فیلم به ۱۹۷ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان رسید.

همچنین «خجالت نکش ۲» که در هفته دهم نمایش خود قرار دارد نیز جایگاه سوم را با فروشی معادل ۴ میلیارد و ۳۶۳ میلیون حفظ و فروش کلی ۷۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان را ثبت کرده است. پس از این فیلم «ملاقات با جادوگر» با بیش از ۴۸ هزار مخاطب در هفت روز اخیر توانست ۲ میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان فروش داشته باشد که نسبت به هفته گذشته افزایش خوبی را تجربه کرده و فروش کلی فیلم را به ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسانده است و به این ترتیب چهار فیلم نخست جدول در اختیار ژانر کمدی قرار گرفت و و این فیلم ها نسبت به هفته گذشته با افزایش جزیی فروش مواجه بودند.

اما فروش فیلم های غیرکمدی در حال اکران چنگی به دل نمی زند و جز دو فیلم «یادگار جنوب» و «در آغوش درخت» همه آثار روی پرده فروشی زیر یک میلیارد را در گیشه ثبت کرده اند. «یادگار جنوب» با ۱۸ هزار مخاطب در هفته گذشته توانست ۱ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان  فروش را ثبت کند و «درآغوش درخت» نیز با فاصله اندکی از این فیلم فروشی برابر با یک میلیارد و ۱۹ میلیون تومان را ثبت کرده است. پس از این فیلم «ساعت ۶ صبح» با بیش از ۱۱ هزار مخاطب ۶۷۹ میلیون تومان فروش داشته که این رقم نسبت به هفته گذشته با کاهشی ۲۰۰ میلیون تومانی روبرو شده است و پس از آن «روزی روزگاری آبادان» با در اختیار داشتن ۹هزار و ۱۸۰ مخاطب توانسته فروشی معادل ۵۵۰ میلیون تومان را ثبت کند.

«قلب رقه» نیز که از چهارشنبه گذشته اکران خودش را آغاز کرده با یک افتتاحیه ۴۴۰ میلیون تومانی کار خود را آغاز کرده و همچنین «سفر پرماجرا» از دیگر فیلم های تازه اکران شده نیز تنها ۷۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان فروش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.