معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گوش شنوای نظرات ، پیشنهادات و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود.

 معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گوش شنوای مشکلات واحدهای تولیدی

به گزارش قدس خراسان ، دکتر حسین شفیعی در جمع تولیدکنندگان و صنعتگران حاضر و در این نشست گفت: حمایت از تولید و صنعت همواره مورد تأکید همه مسئولین نظام بوده و دستگاه قضایی نیز در حمایت از صنعت و رفع موانع تولید در جهت اشتغال آفرینی بیشتر و در کاهش معضلات اجتماعی و کاهش تشکیل و ورودی پرونده های قضائی همراه این واحدها خواهد بود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در این جلسه که در محل یکی از واحدهای تولیدی تشکیل شد خاطرنشان کرد: جزیره ای عمل کردن اکثر اوقات بی نتیجه گی را بهمراه دارد لذا در حال آماده سازی ساختاری هستیم تا موضوعات بصورت هماهنگ ، کارشناسی و تخصصی پیگیری گردد.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت سرعت بیشتر در رسیدگی به مشکلات تولید گفت: با بررسی های متعدد ، آسیب شناسی و کارشناسی در راستای حمایت از تولید درحال پیگیری یک راهکار هدفمند هستیم ، در این غالب که دو قانون موثر مصوب و اجرا شود ، قانون رفع موانع تولید و قانون بهبود فضای کسب و کار که قطعاً راه را هموارتر خواهد کرد.
دکتر حسین شفیعی در پایان گفت : معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گوش شنوای نظرات ، پیشنهادات و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.