رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با استقرار در مرزهای مختلف ضمن ساماندهی دلالان ارزی و شناسایی و شناسنامه کردن این افراد با متخلفان ارزی مقابله می‌کنند.

دلالان ارزی در مرزها ساماندهی و شناسنامه‌دار می‌شوند

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از سوء‌استفاده برخی افراد  فرصت‌طلب که در قالب دلالان ارز در مرزها اقدام به فروش ارزهای جعلی و تقلبی می‌کردند در سال جاری پلیس امنیت اقتصادی طرح ساماندهی و مقابله با دلالان را در مرزها به مرحله اجرا درآورد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با استقرار در مرزهای مختلف ضمن ساماندهی دلالان ارزی و شناسایی و شناسنامه کردن این افراد با متخلفان ارزی مقابله می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه دلالان مرزی علاوه بر شناسنامه‌دار شدن، دارای جلیقه‌ای مخصوص هستند که تحت ضوابط ابلاغی موظف به انجام فعالیت هستند، گفت: توصیه اکید ما به زائران محترم اربعین این است که ارز مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری کنند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در مرزها تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، زائران در برگشت می‌توانند ارز مازاد خود را با قیمت مصوب به بانک‌ها بفروشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.