وینگر جوان تیم فوتبال سپاهان به دلیل عدم ثبت قرارداد نمی تواند در بازی با خیبرخرم آباد به میدان برود.

 کارت وینگر جوان سپاهان صادر نشد! لیموچی در مسیر آل‌کثیر؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال سپاهان خود را آماده دیدار با تیم خیبر در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر می‌کند. یکی از بازیکنانی که با سر و صدای زیاد در نقل و انتقالات راهی این تیم شد، مهدی لیموچی وینگر ملی پوش و جوان آلومینیوم اراک بود که با وجود پیشنهاد پرسپولیس تصمیم گرفت تا در این فصل با پیراهن سپاهان به میدان برود.

لیموچی با اینکه در دیدار پلی آف لیگ نخبگان آسیا برای سپاهان در مصاف با شباب الاهلی امارات به میدان رفت اما در بازی اول تیمش در لیگ برتر مقابل چادرملو غایب بود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سپاهانی‌ها هنوز موفق به ثبت قرارداد بازیکن جدید خود نشده اند و لیموچی در بازی با خیبرخرم آباد هم غایب خواهد بود.

فصل گذشته نیز چنین اتفاقی برای عیسی آل کثیر مهاجم سپاهان رخ داده بود که چندین دیدار ابتدایی تیمش را به دلیل عدم ثبت قرارداد از دست داد و در نیم فصل هم تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

لیموچی یکی از مُهره های تأثیرگذار آلومینیوم در فصل گذشته بود و با درخششی که از خود نشان داد توانست نگاه خیلی از تیم‌ها را به خود جلب کند و به اردوی تیم ملی هم راه یافت اما در سپاهان به مشکل جدی بر خورده و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا این بازیکن را به هفته سوم لیگ برتر برسانند.

سپاهان و خیبر روز جمعه دو شهریور و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.